Δημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2009, 19:26
Κανουμς δεξι κλικ επανω στο σηματακι δικτυου επιλεγουμε επεξεργασια συνδεσεων και μετα παμε και επιλεγουμε ασυρματη ,επειτα αφου επιλεξουμε την συνδεση που θελουμε παταμε επεξεργασια και στην καρτελα που μας ανοιγει κλικαρουμε κατω-κατω το < διαθεσιμη σε ολους τους χρηστες>.