Δημοσιεύτηκε: 21 Νοέμ 2009, 14:27
Μετέφερα το θέμα στην ενότητα "Λειτουργικό Σύστημα"!
Καλησπέρα!
Off topic:
@mike_ledis καλώς ήρθες στην κοινότητα!
Καλό είναι να φτιάξεις την υπογραφή σου έτσι ώστε να σε βοηθάνε τα υπόλοιπα μέλη της κοινότητας πιο εύκολα όποτε χρειάζεσαι κάτι, δες τις οδηγίες προς νεοεισερχόμενους στην υπογραφή μου.
Επιπλέον μπες στον κόπο και άλλαξε τον τίτλο του θέματος που άνοιξες, να τον κάνεις με μικρά γράμματα και όχι με κεφαλαία και αν μπορείς βάλε έναν τίτλο που περιγράφει το πρόβλημα καλύτερα. Ο τίτλος "ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ....." δεν βοηθάει ιδιαίτερα.
Από εκεί και πέρα θα είναι πιο εύκολο να σε βοηθήσουν τα μέλη της κοινότητας!