Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2009, 09:25
Νομιζω εγινα κατανοητος οταν ειπα οτι εχω ubuntu 9.10.Διλαδη θα'χω το grub2 
Και για να μπω στο boot πρεπει να βαλω το cd με το linux για να μπορω να επιλεξω.Οταν επιλεγω windows 7 μου βγαζει το GRUB _ και παραμενει εκει....

Και για να μπω στο boot πρεπει να βαλω το cd με το linux για να μπορω να επιλεξω.Οταν επιλεγω windows 7 μου βγαζει το GRUB _ και παραμενει εκει....