Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2009, 09:25
από nick_gr7
Νομιζω εγινα κατανοητος οταν ειπα οτι εχω ubuntu 9.10.Διλαδη θα'χω το grub2 :thumbup:
Και για να μπω στο boot πρεπει να βαλω το cd με το linux για να μπορω να επιλεξω.Οταν επιλεγω windows 7 μου βγαζει το GRUB _ και παραμενει εκει.... :!: :!: :?