Δημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2009, 22:55
Ναι δεν έχεις τα δικαιώματα...
Μπες με
απο γραφικό περιβάλλον και κάνε το αντιγραφή πηγαίνοντας στο φάκελο και μετά επικόλληση στο home folder
ή
μπες στο τερματικό και γράψε
Μπες με
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo nautilus
απο γραφικό περιβάλλον και κάνε το αντιγραφή πηγαίνοντας στο φάκελο και μετά επικόλληση στο home folder
ή
μπες στο τερματικό και γράψε
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo cp /boot/grub/grub.cfg /home/nickgr7/grubold.cfg