Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2010, 20:09
από Kabamaru22
Κατέβασα το αρχείο xmpp.Έχω κολλήσει σε αυτό το σημείο.
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1109963
Στο 1.