Δημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2010, 02:06
Για δοκιμασε το αυτο...
Αν εχεις καπου τα Παραθυρα ΧΡ ή sVista, εχει μεσα του, εναν φακελο:
c:/Windows/Fonts/*.ttf, (αν θυμαμαι καλα) ctrl+A και copy.
Πηγαινε στο Home σου και βρες αυτο το φακελο:
/home/username_sou/.wine/dosdevices/c:/windows/Fonts και paste.
(αν δεν το βρηκες... ctrl+H και θα βρεις το κρυφο αρχειο .wine)
Πες μου αν πετυχε..?!!
Αν εχεις καπου τα Παραθυρα ΧΡ ή sVista, εχει μεσα του, εναν φακελο:
c:/Windows/Fonts/*.ttf, (αν θυμαμαι καλα) ctrl+A και copy.
Πηγαινε στο Home σου και βρες αυτο το φακελο:
/home/username_sou/.wine/dosdevices/c:/windows/Fonts και paste.
(αν δεν το βρηκες... ctrl+H και θα βρεις το κρυφο αρχειο .wine)
Πες μου αν πετυχε..?!!