Δημοσιεύτηκε: 22 Απρ 2010, 12:08
από prov83
BEGINER001 έγραψε:Πραγματικά η ΕΘΝΙΚΗ τωρα τελευταία εχει μερικές φορές μια καθυστερηση εκνευριστική, αυτο γινεται τον τελευταίο χρόνο αν θυμαμαι καλά, παλια δεν υπηρχε.

Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ δουλέυει σε LINUX ;;; ας το επιβεβαιωσει παλι ο φιλος prov83 Τι γινεται με τους κωδικούς που ζητάει; πηγα να ανοιξω και ειδα οτι ζηταει κυλιόμενους κωδικούς και μια κινηση ανα 4 μηνες αν θυμαμαι καλα και ετσι το παρατησα.
Επισης πολυ ενδιαφέρον εχει το ΙΚΑ τι γινεται εκεί φίλε prov83 πρεπει να μπουμε από windows? δεν χρειαστηκε ποτε να το χρησιμοποιησω απο το Linux.


@BEGINER001

Έχω κλείσει δύο φορές εισιτήρια μέσω της Εμπορικής χρησιμοποιώντας ΛΙΝΟΥΞ. Και άλλη μια αγορά από κοτσόβολο.

Όσον αφορά το ΙΚΑ, μπορείς να μπεις με firefox, αλλά δε σου επιτρέπει καμία άλλη ενέργεια. Χρειάζεται ΙΕ.