Δημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2010, 14:58
Με τις εντολές του φίλου medigeek έγινε (επιτέλους) ολόκληρο το unrar, δηλαδή αποσυμπίεσα και 2 εικόνες μαζί με 3 ακόμα τραγουδάκια αλλά το αρχικό πρόβλημα παραμένει!!!
Η συμβουλή του φίλου stavrosLinux ήταν αυτή που δούλεψε τελικά....
Ευχαριστώ για τις συμβουλές!!!
Η συμβουλή του φίλου stavrosLinux ήταν αυτή που δούλεψε τελικά....
Ευχαριστώ για τις συμβουλές!!!