Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2008, 20:48
από digibill
  • Mail client: Evolution
  • Web browser: Firefox 3
  • IM: Pidgin (δοκίμασα και το aMSN αλλά δεν μου άρεσε καθόλου!)
  • Μουσική: Amarok
  • Ταινίες: VLC
  • Διαχείριση iso files: AcetoneISO
  • Search: Google Desktop
  • Φωτογραφία: Picasa + Adobe Photoshop + Lightroom (μέσω wine το πρώτο και virtualbox το 2ο)
  • FTP: Filezilla
  • Ανάπτυξη κώδικα: Quanta Plus

Αυτά σε γενικές γραμμές :)