Δημοσιεύτηκε: 15 Οκτ 2008, 20:48
- Mail client: Evolution
- Web browser: Firefox 3
- IM: Pidgin (δοκίμασα και το aMSN αλλά δεν μου άρεσε καθόλου!)
- Μουσική: Amarok
- Ταινίες: VLC
- Διαχείριση iso files: AcetoneISO
- Search: Google Desktop
- Φωτογραφία: Picasa + Adobe Photoshop + Lightroom (μέσω wine το πρώτο και virtualbox το 2ο)
- FTP: Filezilla
- Ανάπτυξη κώδικα: Quanta Plus
Αυτά σε γενικές γραμμές