Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2008, 12:24
Άργησα πολύ να απαντήσω σε αυτό το thread! Αλλά, ποτέ δεν είναι αργά 
Λοιπόν ξεκινάω
Βασικά δεν είναι ακριβώς τι χρησιμοποιώ καθημερινά, αλλά μάλλον αυτά που χρησιμοποιώ γενικότερα!!
Ελπίζω να μην ξέχασα τίποτα
Λοιπόν ξεκινάω
- Web browser: FireFox, Opera
- msn client: emesene
- ftp client: gFTP
- torrent client: Deluge (Το λατρεύω αυτό το πρόγραμμα
) - mp3 player: audacious (κάτι λιτό και απέριττο
) - video player: smplayer
- Office suite: OpenOffice (προφανώς;;
) - Τερματικό: Gnome terminal (το default, δε ξέρω πως λέγεται αλλά μαρεσει
) - pdf/ps/etc viewer: evince
- Επεξεργασία εικόνας: Gimp
- Επεξεργασία σχημάτων/διαγραμμάτων: Dia
- LaTeX editor: Texmaker
- Matlab substitute:Qt octave (μ'αρέσει γιατί δεν είναι RAM-eater σαν το άλλο ><)
- πρόγραμμα εκμάθησης θεωρίας της μουσικής: GNUsolfege
- cd/dvd burning: Brasero
- Tablature viewer/editor (κάτι σαν το guitarpro δηλαδή): TuxGuitar
- virtual machine: VMware
- Package manager: sudo apt-get <...>

- αγαπημένο gnome game: Tetravex
- firewall: από router

- antivirus: Τί είναι αυτό;
- Λεξικό: Stardict
Βασικά δεν είναι ακριβώς τι χρησιμοποιώ καθημερινά, αλλά μάλλον αυτά που χρησιμοποιώ γενικότερα!!
Ελπίζω να μην ξέχασα τίποτα