Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2008, 12:24
από sentient6
Άργησα πολύ να απαντήσω σε αυτό το thread! Αλλά, ποτέ δεν είναι αργά :D

Λοιπόν ξεκινάω

  • Web browser: FireFox, Opera
  • msn client: emesene
  • ftp client: gFTP
  • torrent client: Deluge (Το λατρεύω αυτό το πρόγραμμα :D )
  • mp3 player: audacious (κάτι λιτό και απέριττο :D )
  • video player: smplayer
  • Office suite: OpenOffice (προφανώς;; :P)
  • Τερματικό: Gnome terminal (το default, δε ξέρω πως λέγεται αλλά μαρεσει :? )
  • pdf/ps/etc viewer: evince
  • Επεξεργασία εικόνας: Gimp
  • Επεξεργασία σχημάτων/διαγραμμάτων: Dia
  • LaTeX editor: Texmaker
  • Matlab substitute:Qt octave (μ'αρέσει γιατί δεν είναι RAM-eater σαν το άλλο ><)
  • πρόγραμμα εκμάθησης θεωρίας της μουσικής: GNUsolfege
  • cd/dvd burning: Brasero
  • Tablature viewer/editor (κάτι σαν το guitarpro δηλαδή): TuxGuitar
  • virtual machine: VMware
  • Package manager: sudo apt-get <...> :D :D :D :D
  • αγαπημένο gnome game: Tetravex :D :D :D :D
  • firewall: από router :P
  • antivirus: Τί είναι αυτό;
  • Λεξικό: Stardict

Βασικά δεν είναι ακριβώς τι χρησιμοποιώ καθημερινά, αλλά μάλλον αυτά που χρησιμοποιώ γενικότερα!! :P

Ελπίζω να μην ξέχασα τίποτα :?