Δημοσιεύτηκε: 03 Ιουν 2011, 10:53
από Lionux
Προσωπικα δεν εχω προβλημα με το κλειστο λογισμικο κ το βρισκω μια καλη κινηση να κανουμε καποια πραγματα με περισσοτερη ευκολια ! Λογω ελλειψεως χρονου , την παρουσα περιοδο, θα το δοκιμασω συντομα με την πρωτη ευκαιρια !
Παντως μπραβο απο εμενα ! :)