Δημοσιεύτηκε: 03 Ιουν 2011, 12:04
kalopc έγραψε:
Ναι αλλά δεν είσαι μόνος σου στο φόρουμ ούτε στους Έλληνες χρήστες του Ubuntu και του Linux γενικά... και εφαρμογές βρίσκεις αντίστοιχες αλλά παιχνίδια ?
πολλοί είναι αυτοί που παίζουνε παιχνίδια
Σίγουρα, γενικά είναι χρήσιμο. Εγώ δεν παίζω games, αν έπαιζα μάλλον θα είχα ακόμα αυτό το partiton των windows 7 στο pc μου (πήρε πόδι