Δημοσιεύτηκε: 03 Ιουν 2011, 16:41
1. Οι περισσότερες εταιρείες παιχνιδιών αδιαφορούν για μας τους χρήστες Λίνουξ διαφορετικά θα έβγαζαν τα παιχνίδια τους και σε έκδοση για Λίνουξ.
2. Ό,τι είναι βολικό -που σίγουρα είναι- δεν είναι απαραίτητα και συνετό. Στην προκειμένη περίπτωση υπάρχει σαφώς υποβάθμιση της ασφάλειας, εφόσον τα πακέτα deb απαιτούν δικαιώματα υπερχρήστη για να εγκατασταθούν.
3. Δεν υπάρχουν Extreme χρήστες. Ο όρος που ενδεχομένως ψάχνεις είναι "σκληροπυρηνικοί" χρήστες (δηλ. Λίνουξ και τίποτα άλλο δίχως κανέναν συμβιβασμό). Η ουσία πάντως είναι ότι ο logari81 σίγουρα δεν ανήκει στην κατηγορία χρηστών που κοιτάνε μόνο την πάρτη τους, διαφορετικά δεν θα είχε ασχοληθεί καθόλου με την κοινότητα. Και τα επιχειρήματα που ανέφερε δείχνουν ότι δεν κοιτάει την πάρτη του, αλλά ενδιαφέρεται για την κοινότητα γενικά.
2. Ό,τι είναι βολικό -που σίγουρα είναι- δεν είναι απαραίτητα και συνετό. Στην προκειμένη περίπτωση υπάρχει σαφώς υποβάθμιση της ασφάλειας, εφόσον τα πακέτα deb απαιτούν δικαιώματα υπερχρήστη για να εγκατασταθούν.
3. Δεν υπάρχουν Extreme χρήστες. Ο όρος που ενδεχομένως ψάχνεις είναι "σκληροπυρηνικοί" χρήστες (δηλ. Λίνουξ και τίποτα άλλο δίχως κανέναν συμβιβασμό). Η ουσία πάντως είναι ότι ο logari81 σίγουρα δεν ανήκει στην κατηγορία χρηστών που κοιτάνε μόνο την πάρτη τους, διαφορετικά δεν θα είχε ασχοληθεί καθόλου με την κοινότητα. Και τα επιχειρήματα που ανέφερε δείχνουν ότι δεν κοιτάει την πάρτη του, αλλά ενδιαφέρεται για την κοινότητα γενικά.