Δημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2012, 02:09
Καλησπερα παιδια,θα ηθελα να σας κανω μια ερωτηση..Ξερετε μηπως πως ανοιγω αρχεια ή προγραμματα στο ιντερνετ με καταληξη irc , apt και jnlp..Μου βγαζει παραθυρακι για αποθηκευση ή ανοιγμα με...αλλα δεν ξερω τι να κανω..