Δημοσιεύτηκε: 05 Απρ 2012, 16:26
από kostaks3
Λοιπον,τα πραγματα εχουν ως εξης.
Χρησιμοποιω eclipse-android sdk-και ολα τα σχετικα αλλα εχω μια ερωτηση.
Επειδη μου χρειαζεται,πως μπορω να εγκαταστησω το ADB ?
Οτι εχω ψαξει ή ηταν ανακριβες ή δεν γινοταν.
Καμια ιδεα;