Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2012, 21:10
floral έγραψε:Τί είναι το τετράδιο?
Έχω την εντυπωση ότι το τετράδιο είναι το παραδοσιακό...τετράδιο (χαρτί και γράφεις με...στυλό)
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
floral έγραψε:Τί είναι το τετράδιο?