Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2012, 21:10
από Reinach
floral έγραψε:Τί είναι το τετράδιο?


Έχω την εντυπωση ότι το τετράδιο είναι το παραδοσιακό...τετράδιο (χαρτί και γράφεις με...στυλό)