Δημοσιεύτηκε: 12 Ιουν 2012, 10:05
από mikedimou
Οποτε τωρα αν μας ξανασυμβει κατι παρομοιο θα δοκιμασω ενα απο τα δυο , σε ευχαριστω pc_magas , ok εγινε αμεσως , να σε ρωτησω για ποιο λογο ομως συμβαινει αυτο με τον arduino και τα επαιξε , μηπως απο τους πολλουσ κωδικες που του ειχα περασει ????