Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2012, 16:28
Off topic:
Θέλει πολλούς μεταφραστές, και το έργο είναι αρκετά δύσκολο. Αν υπάρχει εξωτερική βοήθεια (χρηματοδότηση), τότε έχει καλώς).
YianPan έγραψε:
Αχ να ειναι και το man σε ελληνικη γλωσσα!!
Ποτε με το καλο??
Θέλει πολλούς μεταφραστές, και το έργο είναι αρκετά δύσκολο. Αν υπάρχει εξωτερική βοήθεια (χρηματοδότηση), τότε έχει καλώς).