Δημοσιεύτηκε: 23 Ιουν 2012, 11:10
από fkol k4
Επίσης, ποιο VirtualBox εγκαθιστάς;
αυτό που υπάρχει στα αποθετήρια (κέντρο λογισμικού) είναι άλλο από αυτό που υπάρχει εδώ.