Δημοσιεύτηκε: 23 Ιουν 2012, 11:21
ναι δεν έκανα τίποτα παραπάνω !
λοιπόν ...
είδα το video , τόσο καιρό έβαζα την κλειστού κώδικα και μου έκανε τις βλακείες !
τώρα έβαλα την open source και όλα είναι ok !
κατεβάζω τώρα το 32bit win 8 επειδή στο 64bit έβγαζε πρόβλημα :S
δεν ξέρω όμως αν θα έχω κανένα πρόβλημα επειδή είναι η open έκδοση (το θέλω για windows 8 development :S )
λοιπόν ...
είδα το video , τόσο καιρό έβαζα την κλειστού κώδικα και μου έκανε τις βλακείες !
τώρα έβαλα την open source και όλα είναι ok !
κατεβάζω τώρα το 32bit win 8 επειδή στο 64bit έβγαζε πρόβλημα :S
δεν ξέρω όμως αν θα έχω κανένα πρόβλημα επειδή είναι η open έκδοση (το θέλω για windows 8 development :S )