Δημοσιεύτηκε: 01 Ιούλ 2012, 18:00
από Learner
Dimitris_tz έγραψε:Ναι παραμενει δυστυχως...!! :/


Δεν έχω κάποια άλλη ιδέα φίλε μου. Μήπως θέλεις να δοκιμάσεις αυτό ; Επαναφορά αρχικών ρυθμίσεων (Unity/Gnome3 desktop) . Μήπως δεν φταίει το πρόγραμμα αλλά το compiz ;
Από το να κάνεις καινούρια εγκατάσταση όπως είπες..
Dimitris_tz έγραψε:αμα δεν βγαζουμε ακρη να το κανω απο την αρχη εγκατασταση απο το cd και να τελειωνουμε...!?

πιστεύω πως αξίζει πρώτα να δοκιμάσεις την επαναφορά αρχικών ρυθμίσεων.