Δημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2012, 13:00
από madvinegar
Μαλιστα... Παντως αν θυμαμαι καλα, δεν το βρηκα το virtual box στο software center γι' αυτο και το κατεβασα απο το σαιτ της oracle (συν οτι στο σαιτ εχει την πιο ενημερωμενη εκδοση).

Ευχαριστω πολυ ολους για τις πληροφορίες και τη βοηθεια.

Θα το δοκιμασω το βραδυ (ειναι σπιτι ο λαπτοπ) δλδ να εγκαταστησω το dkms και μετα να τρεξω την εντολη που λεει στο μηνυμα, και θα επανελθω.