Δημοσιεύτηκε: 04 Ιούλ 2012, 19:51
πολύ καλή η ιδέα σου!
όταν το υλοποιήσεις θα το χρησιμοποιώ και εγώ γιατί μου αρέσει πιο πολύ το lingua
όταν το υλοποιήσεις θα το χρησιμοποιώ και εγώ γιατί μου αρέσει πιο πολύ το lingua
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/