Δημοσιεύτηκε: 17 Αύγ 2012, 12:20
taormina έγραψε:Προσπαθω να ανεβασω ενα screenshot απο system settings --> details αλλα ματαια.
Ειναι ubuntu 12.04 LTS
Οκ, είναι κάποιο νέο πρόβλημα που δεν έχουμε δει ξανά στο φόρουμ.
Μπορείς να τρέξεις από τερματικό
- Κώδικας: Επιλογή όλων
export
και να γράψεις εδώ το αποτέλεσμα;
Θα δείξει τη τιμή μιας σειράς από μεταβλητές συστήματος.
Ακόμα, τρέξε από το τερματικό
- Κώδικας: Επιλογή όλων
ibus-setup
Αν όλα είναι καλά, τότε θα πει ότι δεν είναι ενεργό (είναι το σωστό) και θα ζητήσει να το ενεργοποιήσει.
Απλά αναφέρεις να μην το ενεργοποιήσει.
Αν δεις ότι ξεκινά το πρόγραμμα κατευθείαν, τότε για κάποιο λόγο το iBus ήταν ήδη ενεργοποιημένο, και είναι μάλλον η πηγή του προβλήματος.