Δημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2012, 20:36
από madvinegar
Οκ, κανενα προβλημα. Τοτε σε οχι full screen, πηγαινε στο μενου στην πανω μπαρα του desktop σου, και πατα devices > install guest additions.
Εννοειται πως εχεις βαλει να φορτωσει τα XP.