Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2013, 20:11
από abramis
στο netbook τα βαλα με bootable που κανα με ultraISO (κλειστού κώδικα /Windows) εναλλακτικά.
Off topic:
έχουμε ίδιο Desktop δλδ cpu&motherboard :P