Δημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2013, 21:46
από takhsss
κατά προτίμηση θα ήθελα ένα πρόγραμμα για να τα ανοίγω δεν θέλω να χρησιμοποιήσω το terminal άλλα άμα δεν γίνετε πείτε μου τον τρόπο με το terminal