Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2013, 20:09
από choppersan
Καλησπερα!
Γινεται να βαλω εφαρμογες που ειναι για mac σε ubuntu; Ρωταω επειδη και τα δυο εχουν ιδιο πυρηνα και μου ειχαν πει οτι αν κατι βγει σε mac βγαινει αυτοματα και σε linux γενικα