Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2013, 20:09
Καλησπερα!
Γινεται να βαλω εφαρμογες που ειναι για mac σε ubuntu; Ρωταω επειδη και τα δυο εχουν ιδιο πυρηνα και μου ειχαν πει οτι αν κατι βγει σε mac βγαινει αυτοματα και σε linux γενικα
Γινεται να βαλω εφαρμογες που ειναι για mac σε ubuntu; Ρωταω επειδη και τα δυο εχουν ιδιο πυρηνα και μου ειχαν πει οτι αν κατι βγει σε mac βγαινει αυτοματα και σε linux γενικα