Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2013, 20:22
choppersan έγραψε:Ρωταω επειδη και τα δυο εχουν ιδιο πυρηνα
Δεν έχουν ίδιο πυρήνα τα Mac έχουν BSD και το ubuntu έχει linux.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
choppersan έγραψε:Ρωταω επειδη και τα δυο εχουν ιδιο πυρηνα