Δημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2013, 20:22
από the_eye
choppersan έγραψε:Ρωταω επειδη και τα δυο εχουν ιδιο πυρηνα

Δεν έχουν ίδιο πυρήνα τα Mac έχουν BSD και το ubuntu έχει linux.