Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2013, 22:31
από sotos21
madvinegar έγραψε:Οταν μπεις σε unity θα το ψαξεις να δεις πως γινεται να μου πεις και εμενα πλιζ...?

Γιατί δεν κάνεις το πιο απλό από όλα.
Γράψε ένα σκριπτάκι με την εντολή σου και στις ιδιότητες του εικονιδίου βάλε να τρέχει το σκριπτ.