Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2013, 22:35
από madvinegar
Δεν θελω να φτιαχνω σκριπτακια και να γεμιζω γμτ.
Θα προτιμουσα αν γινοταν καπως να αλλαξω την εντολή ωστε να το τρεχει απο το εικονιδιο.

Αν το ψαξουμε και δεν γινεται ετσι, εχει καλως. Θα καταφυγω στο scriptακι.
Αν και όποτε βρεις χρόνο και θες να κανεις καμια δοκιμη και εσυ με unity πες μου. Αλλιως αν ξερει και κανενας αλλος guru εδω, πχ fkol, learner, the_eye κτλπ, η γνωμη τους ειναι παντα ευπροσδεκτη.