Δημοσιεύτηκε: 13 Ιουν 2013, 19:52
από bbabis01
Δούλεψε!

Ανοίγει κατευθείαν από το πρόγραμμα (αρκεί να γίνει κατευθείαν Exec=nautilus /media/babis/Users/user/Babis/ χωρίς τη συμβολοσειρά) εφόσον πηγαίνοντας media/ ο φάκελος babis έχει αποκτήσει το εικονίδιο με το δίσκο κάτω δεξιά και δεν υπάρχει ο υποφάκελος με τη συμβολοσειρά

Thanks!