Δημοσιεύτηκε: 02 Ιούλ 2013, 23:02
από dim459
Καταρχήν μπράβο !
Δεύτερον για να σε πήξω λίγο, θα μπορούσες να προσθέσεις μερικά screenshots μέσω imagebin και να ανεβάσεις τον οδηγό στο σχετικό με τους οδηγούς section.
nsiklafidis έγραψε:Off topic:
Είναι υπέροχο να μοιράζεσαι τις σκέψεις, τις εμπειρίες, την γνώση...

Είδες άμα γράφεις τέτοια, πάντα θα βρεθεί κάποιος να σε χώσει, χεχε.....