Δημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2015, 13:21
Σε ευχαριστω πολυ! το ειδα και εγω αυτο και δεν βγαζω ακρη δυστιχως.. απο οτι καταλαβαινω δεν υπαρχει τιποτα αναλογο ακομη κριμα.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/