Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2015, 01:06
Οxι βεβαια, για αυτο ειμαστε μελη του forum, οποιος θελει γραφει, αρκει να ειναι εντος θεματος που συζηταμε.
Απλως, αυτες οι διαδικασιες, ειναι λιγο πιο απλοποιημενες...στα windows
Παντως πολυ xρησιμη, η επισημανση σου.
Απλως, αυτες οι διαδικασιες, ειναι λιγο πιο απλοποιημενες...στα windows
Παντως πολυ xρησιμη, η επισημανση σου.