Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2015, 01:06
από Pega[sus
Οxι βεβαια, για αυτο ειμαστε μελη του forum, οποιος θελει γραφει, αρκει να ειναι εντος θεματος που συζηταμε.
Απλως, αυτες οι διαδικασιες, ειναι λιγο πιο απλοποιημενες...στα windows
Παντως πολυ xρησιμη, η επισημανση σου.