Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2016, 08:35
giwrgosatma έγραψε:Πρεπει και αυτο καλο να ειναι αφου καθαριζει![]()
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο λόγο που να είναι καλό. :\
Εγώ το έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές σε περιπτώσεις που θέλω να κάνω optimize sql queries και να ξέρω την πραγματική τους απόδοση (χωρίς το cache). Από εκεί και πέρα, για τον απλό χρήστη και για φυσιολογική λειτουργία του PC, δεν ξέρω γιατί μπορεί να μην θέλει κάποιος να είναι πάντα γεμάτη με ότι έχεις χρησιμοποιήσει πρόσφατα :\