Δημοσιεύτηκε: 21 Σεπ 2009, 16:30
από panligo
Καλησπέρα και καλώς μας ήρθες :!:

Για αρχή διάβασε τις οδηγίες προς νεοεισερχόμενους εδώ
Κατόπιν επεξεργάσου το μήνυμά σου και γράψτο με μικρούς χαρακτήρες. Τα κεφαλαία γράμματα στο forum είναι σαν να φωνασκείς (τι είπα τώρα... :lol: )
Προσωπικά δεν έχω ιδέα για το πρόγραμμα, μπορείς όμως να στείλεις προσωπικό μήνυμα στο μέλος jagga που το έψαξε το θέμα για να σου δώσει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό.
Επίσης μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ.

Και ναι, κυκλοφορεί και για windows αλλά εδώ είναι forum σχετικό με το Ελεύθερο Λογισμικό/Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα (Ε.Λ.Λ.Α.Κ.)