Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2009, 10:47
Το google translate ανέβηκε αρκετά στην υπόληψή μου πρόσφατα, γιατί κατάφερα να το χρησιμοποιήσω για να γραφτώ σε ένα ρώσικο φόρουμ και να βρω τις πληροφορίες που ήθελα. Στα Ρώσικα αναγνωρίζω τα 3/4 περίπου του αλφαβήτου
Με άλλα λόγια, είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για να βγάλεις νόημα από σελίδες που έχουν γραφτεί σε γλώσσες που δε γνωρίζεις. Αυτό δε σημαίνει ότι θα βγάλεις εύκολα νόημα, αλλά, αν δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική...
Με άλλα λόγια, είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για να βγάλεις νόημα από σελίδες που έχουν γραφτεί σε γλώσσες που δε γνωρίζεις. Αυτό δε σημαίνει ότι θα βγάλεις εύκολα νόημα, αλλά, αν δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική...