Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2009, 11:38
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, το μεταφραστικό λογισμικό δεν θα καταφέρει ποτέ να υποκαταστήσει τον άνθρωπο-μεταφραστή. Αν ποτέ γίνει αυτό τότε θα μιλάμε για ΑΙ που θα λειτουργεί όπως ο ανθρώπινος νους, θα έχει συνείδηση κλπ. Δεν νομίζω να προλάβω να το δω αυτό, δηλ. όχι στα επόμενα 20-40 χρόνια. 