Δημοσιεύτηκε: 15 Ιούλ 2010, 21:15
Περασα την εκδοση για linux.. Καθως ειμαι καινουργιος κουραστηκα μπορω να πω αρκετα μεχρι να τα καταφερω.. Google και διαφορα forum. Αυτο που δεν καταφερα ομως. Οταν ξεκιναει το παιχνιδι, ξεκιναει σε window mode και ενα μερος απο το παραθυρο ειναι εξω απο την οθονη. Δυστυχως το παιχνιδι μεσα δεν εχει options για να αλλαξω την αναλυση ή να το βαλω σε fullscreen. Υπαρχει καποιος τροπος?