Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2010, 11:48
από kon_nos
Εγώ εγκατέστηθώ κάθε λίγο και λιγάκι την development έκδοση. Δουλεύει μια χαρά σε Maverick. Οδηγίες στο UbuntuGamer.
Πάντως ακόμα και στο λαπτόπι μου, παίζει πολύ ομαλά χωρίς ιδιαίτερα κολλήματα. Το fog of war που πρόσθεσαν είναι πολύ καλό. Προγραμματιστή για τεχνητή νοϋμοσύνη να έβρισκαν και θα άλλαζε φώτα...