Δημοσιεύτηκε: 13 Ιούλ 2011, 12:16
Μέτα από πολύ προσπάθεια και μερικές ώρες κατάφερα να κάνω το FM να τρέξει με 3D στο Ubuntu.
Τα βήματα που ακολούθησα είναι συνδυασμός οδηγών FM 2010 και FM 2011.
Κατ αρχήν αφού κάνεις εγκατάσταση το παιχνίδι μέσω wine
πηγαίνεις στο προσωπικός φάκελος/.wine/user.reg το ανοίγεις και το τροποποιείς,
μετά το
αφαιρείς τα dll που φορτώνει και προσθέτεις τα παρακάτω.
Στη συνέχεια κατεβάζεις απο το dll-files.com ή κάποιο παρεμφερές site τα παρακάτω
και τα ρίχνεις μέσα στο προσωπικός φάκελος/.wine/drive_c/windows/system32 και αντικαθιστάς τα υπάρχοντα.
Tέλος στις ρυθμίσεις του wine στην καρτέλα Graphics τικάρεις το Emulate a virtual desktop, στο Vertex Shader Support επιλέγεις το Hardware και τικάρεις και την επιλογή Allow Pixel Shader.
Όποιος το δοκιμάσει ας μας πει αποτελέσματα.
Σε εμένα τρέχει κανονικότατα με 3D γραφικά και χωρίς κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα!
Τα βήματα που ακολούθησα είναι συνδυασμός οδηγών FM 2010 και FM 2011.
Κατ αρχήν αφού κάνεις εγκατάσταση το παιχνίδι μέσω wine
πηγαίνεις στο προσωπικός φάκελος/.wine/user.reg το ανοίγεις και το τροποποιείς,
μετά το
- Κώδικας: Επιλογή όλων
[Software\\wine\\DllOverrides]
αφαιρείς τα dll που φορτώνει και προσθέτεις τα παρακάτω.
- Κώδικας: Επιλογή όλων
"crypt32"="native"
"d3d10"="native,builtin"
"d3d10core"="builtin"
"d3d8"="native,builtin"
"d3d9"="builtin"
"d3dim"="native"
"d3drm"="native"
"d3dx10_33"="native,builtin"
"d3dx10_34"="native,builtin"
"d3dx10_35"="native,builtin"
"d3dx10_36"="native,builtin"
"d3dx10_37"="native,builtin"
"d3dx10_38"="native,builtin"
"d3dx10_39"="native,builtin"
"d3dx10_40"="native,builtin"
"d3dx10_41"="native,builtin"
"d3dx10_42"="native,builtin"
"d3dx10_43"="native,builtin"
"d3dx8"="native"
"d3dx9_24"="native"
"d3dx9_25"="native"
"d3dx9_26"="native"
"d3dx9_27"="native"
"d3dx9_28"="native"
"d3dx9_29"="native"
"d3dx9_30"="native"
"d3dx9_31"="native"
"d3dx9_32"="native"
"d3dx9_33"="native"
"d3dx9_34"="native"
"d3dx9_35"="native"
"d3dx9_36"="native"
"d3dx9_41"="native,builtin"
"d3dx9_42"="native,builtin"
"d3dx9_43"="native,builtin"
"d3dxof"="native"
"dciman32"="native"
"ddrawex"="native"
"devenum"="native"
"dinput"="builtin"
"dinput8"="builtin"
"dmband"="native"
"dmcompos"="native"
"dmime"="native"
"dmloader"="native"
"dmscript"="native"
"dmstyle"="native"
"dmsynth"="native"
"dmusic"="native"
"dmusic32"="native"
"dnsapi"="native"
"dplay"="native"
"dplayx"="native"
"dpnaddr"="native"
"dpnet"="native"
"dpnhpast"="native"
"dpnlobby"="native"
"dsound"="builtin"
"dswave"="native"
"dxdiagn"="native"
"gameux"=""
"mscoree"="native"
"msdmo"="native"
"qcap"="native"
"quartz"="native"
"streamci"="native"
"wlanapi"="native,builtin"
Στη συνέχεια κατεβάζεις απο το dll-files.com ή κάποιο παρεμφερές site τα παρακάτω
- Κώδικας: Επιλογή όλων
pdh.dll
faultrep.dll
odbcbcp.dll
winsta.dll
userenv.dll
d3dx9_41.dll
d3dx9_36.dll
και τα ρίχνεις μέσα στο προσωπικός φάκελος/.wine/drive_c/windows/system32 και αντικαθιστάς τα υπάρχοντα.
Tέλος στις ρυθμίσεις του wine στην καρτέλα Graphics τικάρεις το Emulate a virtual desktop, στο Vertex Shader Support επιλέγεις το Hardware και τικάρεις και την επιλογή Allow Pixel Shader.
Όποιος το δοκιμάσει ας μας πει αποτελέσματα.
Σε εμένα τρέχει κανονικότατα με 3D γραφικά και χωρίς κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα!