Δημοσιεύτηκε: 26 Μάιος 2015, 22:03
Αδεια απο την Adobe ?
φυσικα και οχι...
σε αλους παίζει σε αλους δεν παίζει ακομα το ψάχνω
σε αλους παίζει σε αλους δεν παίζει ακομα το ψάχνω
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/