Δημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2009, 23:40
από EPYLOXIAS
stavrosLinux έγραψε:φτιάξε ένα shortcut στην επιφάνεια εργασίας:

Κώδικας: Επιλογή όλων
gksu nautilus /usr/local/share/games/sdlmame/roms


άνοιξε το μετά και αντέγραψε το rom :geek:


Ολα καλα φιλε μου. Το εκανα οπως ειπες, ανοιγει κανονικα αλλα τρεμοπαιζει η οθονη δεξια κι αριστερα.
μονο στο κεντρο παραμενει σταθερη..... Γινεται να το ανοιγει σε παραθυρο???