Δημοσιεύτηκε: 08 Ιουν 2009, 12:41
από Nisok
τι λές τώρα....?? Δεν γεννηθήκαμε γνωρίζοντας αυτά τα πράγματα.

Για τα γραφικά φτιάξε την υπογραφή σου σύμφωνα με τις οδηγίες για τους νεοεισερχόμενους, για να μας βοηθήσεις...