Δημοσιεύτηκε: 15 Ιούλ 2009, 05:43
από petros_samurai
petros_samurai έγραψε:Ρε παιδια να ρωτησω κατι,οτι παιχνιδακι εχω κατεβασει κολαει και μου το παιζει σε αργει κινηση.


Το παιζει με αργει κινηση.Σαν ρεπλαι....
Με οπλα θα τα τιναξω.. παντως αρχιζω και παιρνω χαμπαρια..... :D