Δημοσιεύτηκε: 25 Αύγ 2009, 18:01
από tsianos1
vagrale13 έγραψε:@tsianos1
Τρεχει κανονικα με wine το pro2009?? :think:
Το δωκιμασες και ειναι ενταξει??

Δεν το εχω δωκιμασει,αν το εχεις εγκαταστησει,και δεν εχει κανενα προβλημα,πες μας να ξερουμε!! :thumbup:



yep, αλλά δεν παίζει network γιατί με το dvd δεν ανοίγει οπότε έβαλα 1 crack και κατι ιστορίες με το τερματικό και παίζει.