Δημοσιεύτηκε: 25 Αύγ 2009, 18:01
vagrale13 έγραψε:@tsianos1
Τρεχει κανονικα με wine το pro2009??
Το δωκιμασες και ειναι ενταξει??
Δεν το εχω δωκιμασει,αν το εχεις εγκαταστησει,και δεν εχει κανενα προβλημα,πες μας να ξερουμε!!
yep, αλλά δεν παίζει network γιατί με το dvd δεν ανοίγει οπότε έβαλα 1 crack και κατι ιστορίες με το τερματικό και παίζει.