Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2010, 00:33
Θέλεις να βάλεις τον XenServer σαν Hypervisor και έναν απο τους Guest να έχεις Windows; ΟΚ, καλή σκέψη για Project εκμάθησης.
Αν θέλεις να το κάνεις όμως στο μηχάνημα της υπογραφής σου... να ξέρεις είναι λίγο δύσκολο. Πέραν τούτου, δε θα λειτουργεί όπως σήμερα μιας και ο Hypervisor είναι ένα Λ/Σ που κάθεται "χαμηλά", πάνω απο το "σίδερο" (όπως αρέσκονται να μιλούν οι μηχανικοί στις παρουσιάσεις των προϊόντων τους
) και κάτω απο αυτό τρέχουν τα υπόλοιπα. Τουτέστιν, είναι λύση για Virutalisation Servers και όχι για να τρέχεις λειτουργικά για δοκιμή. Αντ' αυτού σου προτείνω το VirtualBox.
Αν θέλεις να το κάνεις όμως στο μηχάνημα της υπογραφής σου... να ξέρεις είναι λίγο δύσκολο. Πέραν τούτου, δε θα λειτουργεί όπως σήμερα μιας και ο Hypervisor είναι ένα Λ/Σ που κάθεται "χαμηλά", πάνω απο το "σίδερο" (όπως αρέσκονται να μιλούν οι μηχανικοί στις παρουσιάσεις των προϊόντων τους