Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2010, 00:33
από g00fy
Θέλεις να βάλεις τον XenServer σαν Hypervisor και έναν απο τους Guest να έχεις Windows; ΟΚ, καλή σκέψη για Project εκμάθησης.

Αν θέλεις να το κάνεις όμως στο μηχάνημα της υπογραφής σου... να ξέρεις είναι λίγο δύσκολο. Πέραν τούτου, δε θα λειτουργεί όπως σήμερα μιας και ο Hypervisor είναι ένα Λ/Σ που κάθεται "χαμηλά", πάνω απο το "σίδερο" (όπως αρέσκονται να μιλούν οι μηχανικοί στις παρουσιάσεις των προϊόντων τους :lol: ) και κάτω απο αυτό τρέχουν τα υπόλοιπα. Τουτέστιν, είναι λύση για Virutalisation Servers και όχι για να τρέχεις λειτουργικά για δοκιμή. Αντ' αυτού σου προτείνω το VirtualBox.