Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2010, 16:29
από linuxman
nsotis28 έγραψε:Μετά από googlarisma έγκατέστησα sendmail με devocat pop3 και squirrelmail.Το πρόβλημα είναι ότι δεν συνδέεται το outlook στον mail με error : το outlook δεν ήταν δυνατό να συνδεθεί με τον pop3 επειδή δεν έγινε αποδοχή ονόματος και κωδικού.Ομοίως δεν συνδέεται και απο webmail.......Εχω κάνει τα εξής
1.δημιουργώ χρήστη και mailbox
2. λέω στον devocat :Password authentication source = Unix passwd file
3. ρυθμίζω Serve mail protocols = pop3/imap
4.Authentication methods = plain text
5.Disallow plaintext authentication in non-SSL mode = no
Παρόλαυτα έχω το παραπάνω θέμα...........any help?????

Ευχαριστώ

Το mail server σου έχει domain name-server.gr , .org η κάτι άλλο ?
Τα έχεις κάνει τα βήματα σωστά ? Για εισερχόμενο/εξερχόμενο διακομιστή τι βάζεις όνομα η IP ?
Με χρήση ssh μπορείς να στείλεις μήνυμα προς gmail π.χ. ?