Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2010, 16:10
Ναι τώρα είναι καλύτερα .
Αν και δεν χρειαζόταν να το κάνεις σε Extended , χωράνε και κανονικά και τα 4 .
δεν νομίζω άμα το κάνεις μία δύο φορές είναι εύκολο .
Δύσκολο όταν το κάνεις και έχει και άλλο σύστημα , μόνο με ένα είναι παιχνίδι .
Εξάλλου μπορείς να τα κάνεις με ένα live cd και μετά απλά να επιλέξεις ποιο τι θα είναι και πως .
Αν και δεν χρειαζόταν να το κάνεις σε Extended , χωράνε και κανονικά και τα 4 .
δεν νομίζω άμα το κάνεις μία δύο φορές είναι εύκολο .
Δύσκολο όταν το κάνεις και έχει και άλλο σύστημα , μόνο με ένα είναι παιχνίδι .
Εξάλλου μπορείς να τα κάνεις με ένα live cd και μετά απλά να επιλέξεις ποιο τι θα είναι και πως .